reklama

Beh Devínskou Kobylou

V sobotu 27.10 sa konal obnovený druhý ročník behu Devínskou Kobylou. Počet štartujúcich sa markantne zvýšil oproti minulému roku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Štart hlavnej kategórie na 6.5km bol 10.30, prezentácia trvala do 10.00. Štartovalo sa po dvojiciach v 15 sekundových intervaloch podľa toho ako sa pretekári zaprezentovali. Ja som štartovala s Kačou, ktorá išla iba kvôli tomu, že pôjde moja sestra. Moja sestra ale celú noc mala žalúdočné problémy a ráno mi zavolala, že sa nemôže zúčastniť behu. Štartovali sme v zadnej časti štartového poľa. Videli sme boj Maťka s Kamilom, ktorý sa skončil pádom na zem hneď štarte. Polovicu trate sa doťahovali Kamil predbehol Maťka dole kopcom a Maťko Kamila v kopcoch. Kamil potom odpadol, celý hotový sa nám stratil pri dobre označenej trati a vrátil sa celý doškriabaný ako keby tam stretol aj medveďa. Potom došlo aj na nás s Kačou, tak sme sa do toho pustili. Kača sa za mňa zavesila, tak som trochu zvýšila bežecké tempo a po chvíli som počula ako sa jej dych vzďaluje. Však chudák Kača nebehala pol roka a dobehla s hmlou v očiach so slovami: " zabijem tvoju sestru":))) Žanžak nás hneď obehol po štarte a ako skoro jediný pretekár si svoj čas oproti minulému roku zlepšil. Ja a Maťko sme sa zhoršili o 1 min. Mať ten čas, čo som dosiahla minulý rok, tak by som vyhrala. Polovicu behu bežal za mnou jeden muž, už ma aj chcel predbehnúť ale potom nakoniec ostal za mnou. V poslednom kopci som to valila aj cestou dolu a zavŕšila som to v záverečnom stúpaní, kedy som sa ho zbavila a ešte som aj jedného predbehla. Potom už nasledoval len šprint do cieľa a je to zase za nami. Žanžak ma čakal v cieli, napili sme sa, prezliekli, ja som si dala strečing. Až pri vyhlásení výsledkov som zistila, že som skončila druhá, čo ma potešilo a vyhrala som pohár a tričko pre Žanžaka:))) čomu sa on potešil. Rozlúčili sme sa zobrali sme Kamila a Kaču, ktorí tiež bývajú pri nás a išli sme všetci domov pripravovať sa na moju narodeninovú párty... Výsledky nájdete na www.beh.szm.sk

Diana Tešovičová

Diana Tešovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Netvrdím, že som stredom vesmíru, ale či ja za to môžem, že sa vesmír spontánne a symetricky rozprestrel okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  ŠportCestovanieKritikaUSASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu