reklama

Víkend v znamení pretekov

V sobotu sa konali preteky v MTB maratóne v českom Roštíne. Trať bola dlhá 52 kilometrov. V nedeľu bol na programe beh Devín-Bratislava, na ktorom som sa na rozdiel od MTB maratónu zúčastnila iba ako divák na bicykli a urobila som zopár snímok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na MTB maratóne som sa zúčastnila spolu so Žanžakom a Mišom. Po minuloročnej skúsenosti, kedy sa nám pretek zapáčil sme sa sem opäť po roku vrátili. Trať bola trochu zmenená. Namiesto asfaltových úsekov organizátori pridali viac lesných cestičiek. V noci a pred štartom boli prehánky, čo sa prejavilo aj na trati. Bolo na nej veľa blata, zjazdy boli technicky náročné, dosť sa v nich šmýkalo. Zaznamenalo sa veľa pádov, ale z nás troch som spadla len ja:-( Výsledky nájdete na http://www.cyklosportchropyne.cz/demavys.php

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prikladám zopár fotiek   

Obrázok blogu

Chladné ráno pred štartom. Teplomer ukazoval 8 stupňov. Po predchádzajúcich slnečných dňoch sme čakali, že sa na trati aj opálime:-( Opak bol pravdou, priemerná teplota počas pretekov bola 8 stupňov.

Obrázok blogu


Mišo vyťahuje svojho tátoša z chatky.

Obrázok blogu

 Už mi ostáva nejakých 500 metrov do cieľa. Prehadzovač už má toho plný brejle, ja ešte docela vládzem:-)

Obrázok blogu

 Číslo je trochu nakrivo z dôsledku pádu.

Obrázok blogu

Ešte som stihla jedného pretekára obehnúť.

Obrázok blogu

Úspešný dojazd do cieľa.

Obrázok blogu

Mišo statočne dorazil do areálu cieľa.

Obrázok blogu

Už viem prečo som sa nevedela obuť do pedálov.

V nedeľu bol na programe Národný beh Devín-Bratislava. Po minuloročnej skúsenosti, keď sme v sobotu štartovali na MTB maratóne a v nedeľu sme bežali beh Devín-BA, sme sa tento rok rozhodli pre ľahšiu alternatívu. Nedeľného behu sme sa zúčastnili iba ako diváci. Povzbudzovali sme našich kamarátov popri trati a urobili sme zopár fotiek.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Chalani sa hecujú tesne pred štartom.

Obrázok blogu

Maroš vysvetluje Fildovi ako ho obehne:-))) 

Obrázok blogu

Tomáš sa prediera dopredu...

Obrázok blogu

Bežci prebiehajú okolo kameňolomu. Na fotke je Bony so Šupom:-)  

Obrázok blogu

Moja sestra neodolala môjmu energetickému nápoju. Vzápätí vyrazila ako strela:-)))

Obrázok blogu

Pretočený Dano v cieli:-)

Obrázok blogu

Teraz už s úsmevom...

Diana Tešovičová

Diana Tešovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Netvrdím, že som stredom vesmíru, ale či ja za to môžem, že sa vesmír spontánne a symetricky rozprestrel okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  ŠportCestovanieKritikaUSASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu