reklama

Bobr Cup 2007

Kazdoročne druhý októbrový víkend sa konajú medzinárodné majstrovstvá Českej republiky v extrémnom závode štafiet Bobr Cup v českeom mestečku Litovel. Ako po každé roky aj tento rok nechýbali slovenské posádky na štarte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Takto to vyzeralo v brode pred cieľom, ktorý absolvovali všetci pretekári.
Takto to vyzeralo v brode pred cieľom, ktorý absolvovali všetci pretekári. (zdroj: Žanžak)

Vyrazili sme v piatok po robote alebo škole. Vyzdvihli sme našu bikerku Zuzku a nabrali sme smer na Českú republiku. Cestu sme zmákli za 2 hodinky a rovno sme zaparkovali pred krčmou v areáli závodiska. Keďže sme prišli pred 21.00, tak sme sa išli ešte zaprezentovať a dostali sme igelitku so štartovými číslami a všetkým čo k tomu patri, samozrejme ako každý rok nezabudli na žiletku pod heslom "ohol si bobra". Potom sme si sadli do krčmy a dali si pivo a utopenca:))) Do telocvične sme prišli okolo jednej po polnoci aby sme sa pred závodom trochu prespali. Naša bikerka bola ráno v strese s prezentácie tímu jej kamarátov a priateľa, tak nás budila. Po zapnutí telefónu som zistila, že máme prihlásiť ešte Bixov tím. Tak sme opäť navštívili priestory prezentácie a úspešne všetkých prihlásili. Naše kroky po prihlásení všetkých posádok smerovali na raňajky do cukrárne na námestí. Po nasýtení našich žalúdkov sme sa pobrali do priestorov štartu. Tam sme sa stretli s Maruškou, ktorá mi povedala, že aj ona prihlásila Bixov tím, tak sme museli ísť po tretí krát na prezentáciu odhlásiť tím bixo, ixo, trixo:))) Potom sme išli k stánku s tričkami, ale zistili sme, že sa už stíhli vypredať. Tak sme odišli bez tričiek:((( O 11 hodine bol názorný výklad trate, zase niaky malí obetavci skákali do kalnej Moravi, ale aj nás to čaká... Ja som tento rok bežala v dúfaní, že moje telo si pamätá kondíciu od mája.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O 12 som sa postavila na 15 km trať. Odštartovalo sa a bežalo sa k brodom na moje zhrozenie brody boli tento rok hlboké. Nižšie postavy aj plávali. Tak beh sa začal veľmi sviežo. Ten výsledný čas už nebol až taký svieži, som sa trochu zhoršila, ale čo čakám po 4 mesiacoch nič nerobenia. Telo si pamätá respektíve nepamätá sa ukázalo aj na Žanzakovom výkone, ktorý na bicykli úplne skoženel a na kukuričnom poli ho všetci obiehali a nakoniec mu ešte v brode uplávala nová duša, pumpa a lepenie.

To ja už som všetko natáčala s brehu celá trasúca sa od zimy, tento rok ma nejako brody skolili... Tak som ho potom išla počkať do cieľa a vyprevadiť Marušku na štart, ktorá čakala na našu bikerku Zuzku. Trať ako bežecká aj bikerská bola celá blatová, tak si Žanžak umyl bike v Morave. Po prezlečení sme si išli vyzdvihnúť jedlo, teda klobásu a polievku, menu je väčšinou každý rok podobné. Nasledovalo vyhlásenie výsledkou a dlho očakávaná tombola, v ktorej sme zase nič nevyhrali. Maruška po ukončení tomboly odišla s Kiwim domov. Mala totiž teplotu a bola chorá, už som sa bála, že budem musieť štartovať 2 disciplíny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Koniec tomboly odštartovala pravú nefalšovanú vodácku párty, pri stánku s pivom sa začali tvoriť rady. Pilo sa, tancovalo, boli aj holé zadky a ženské poprsie:))) ale nie naše. Niektorí už začali pomaly odpadávať - Deki a Maroš. Fotodokumentácia je na našom albume. Deki nečakane potom ožil, ale Maroša musela Hruška zobrať do telocvične. My sme to zabalili okolo druhej. V noci, teda už nad ránom sme sa zobudili na Radov a Dorkov spev: "Severní vítr je krutý...", ktorý zobudil celú telocvičňu. Ale aby toho ešte nebolo dosť potom došli bratranci Škantárovci, Ajo a spol., ktorí robili ešte väčší hluk, už som myslela, že ich zabijem aj som ich okríkla ale evidentne ma ignorovali. Tak ráno po zobudení niekto nesklamal tety upratovačky a zanechal hustý obsah žalúdka na parketách v telocvični.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po zbalení našich vecí sme sa pobrali do Alberta na raňajky, niektorí si dali olomoucké syrečky, hnus... Potom už nasledovala cesta domov s heslom o rok zase hele bobr...

Diana Tešovičová

Diana Tešovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Netvrdím, že som stredom vesmíru, ale či ja za to môžem, že sa vesmír spontánne a symetricky rozprestrel okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  ŠportCestovanieKritikaUSASúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu